Home » , » Kerenah Menggelikan Seorang Playboy

Kerenah Menggelikan Seorang Playboy

Written By HAZRIL HAFIZ on Tuesday, December 28, 2010 | 8:00 PM


lamanya tak online…dah lebih seminggu aku tak buat entry….huhu…so arinie ada masa sikit untuk on9..aku nak buat sebanyak mungkin scheduled post untuk bebrapa hari…balas dendam!!

cerita nie jadi kat someone la…mna leh gtw sapa…nanti dia popular…tapi kenalan terdekat dengan aku..citanya macam nie…kami ada join satu event besar sama2….lama jugak la event tu and kami bersama agak lama jugak la….lebih kurang seribuduaratustahun …

masa event tu semua jadik rapat cam adik beradik ..padahal before this kenal pon tak penah..then it comes to the last day and semua nak berpisah..ok habis semua balik….(nape cam borink r aku cita?)..

haaa citanya jadi bila dah berpisah nie la..ada la satu mamat nie..laki ..opkos la kan dah mamat..masa event tu sumpah aku ingat dia ok…baik je..tengok cam baik..macam je ok…tapi masa dah abis..nahhh amik hang…maka menjelmalah syaitonirrojim dia..haha…peleboi rupanya..cam tak caya..nenek aku pon tak caya bila aku cita (ini tipu)..

kalau dah nama playboy nie memang jenis yang nak cikaro je…dia tak puas..kalau boleh dalam satu masa nak seribuduaratustigapulutiga aweks keliling pinggang and punggung..dia approach sorang kawan aku…miss A..miss A pon tak layan sangat…rimas…ada patut dia boleh g cita and heboh2kan kat public yang Miss A nie skandal dia…WTH…siok sendiri beb mamat nie...pastu ..dia approach plak Miss B..member aku gak la…macam2 jenis mesej dia hantar…nak mintak jadi awek la…and the most annoying thing ..lagi annoying dari annoying orange is…Miss A dan Miss B kawan baik…isy3x..teruk tol..yang boleh aku tau pasal nie Miss B la cita kat aku…geli aku baca semua mesej2 dia..haha…tak perlu didedahkan nanti ramai yang akan muntah warna ijo..haha

ada satu situasi nie….masa tu Miss B tengah beli ikan kat market…then mamat peleboi nie mesej…macam nie lebih kurang

Mamat Peleboi : ko bertuah tau (tetibaNinja)
Miss B : nape?
Mamat Peleboi : sebab ko kan nak jadi awek aku
Miss B :*&*^&%&%^&$^$% wat de hel?Annoyed (dalam hati )
Miss B : tak kot..sebab parent aku tak nak menantu dari _______…(sila isi tempat kosong sendiri…terpaksa dirahsiakan identiti..haha)
Mamat Peleboi : ……………….Broken heart


haha lebih kurang cam tu r..angin tak de tetiba syok sendiri g cakap cam tu…hahaha…bengong tol..tapi kn suka r Miss B terus terang cam tu…hihi..

even aku ni sorang lelaki yang ada nafsu kat  pompuan…tapi tetap geli part ayat dia masa kat market tu..ahaha…syok sendiri..aku pon banyak je kawan girl..tapi takde la setiap sorang aku nak approach jadi awek…jenuh cop duit ..

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

4 comments

December 28, 2010 at 11:53 PM

uit..spa mamat 2..spa2x..
aku knal x..hehehhe,,

December 29, 2010 at 5:46 PM

dayah : mana leh gtw..haha

December 29, 2010 at 8:45 PM

kedekut r..mst aku knal nie..an2x..

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)