Home » , , » Eee…Besarnya Pisang Awak

Eee…Besarnya Pisang Awak

Written By HAZRIL HAFIZ on Friday, December 31, 2010 | 6:00 PM


besarnya pisang awak nie?mana dapat?tak pernah tengok pon pisang besar macam nie…boleh makan tak?sedap tak?


kena tunggu dia matang dulu baru sedap….besar gila..tengok  nie…..scroll down
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
DSC00007

laju je scroll down kan>?Smile with tongue outhaha..besar tak pisang nie?(abaikan nanas kat sebelah tu..) …aku pon pelik mana ayah aku dapat…dia bawak balik dari tempat keja…nak tengok tak besar ke tak..haa tengok bawah nie

DSC00008
sebiji pisang dibandingkan dengan adik aku yang taun depan masuk darjah 1…besar gak tu adik aku…so kiranya pisang nie memang besar la..kn3x?…=)

sebenarnya nie bukan ‘pisang awak’…nie namanya ‘pisang tanduk’..camna la aku boleh ingat nie ‘Pisang Awak’…pisang awak kecik je..tak besar am nie..ermmm

sorry korang…ni bukan entry lucah..hehee..orang otak kuning je pikir lain..korang tak..kn3x???hahahahaSmile with tongue out
aku pon pelik..minggu  nie banyak benda-benda besar muncul kat rumah aku…nie lagi satu…the biggest salotape i’ve ever seen..for real…haha


tangan aku kalau penampor orang melambung…so boleh bayang la tangan aku besar mana kn?and boleh bayang kn la betapa besar tape tu….setaun pakai tak abis..hahaha..agak2 kalau aku bawak pegi kelas orang cakap aku gila tak???Just kidding

poyo kn..pasal pisang pon nak cita ..ahh lantak r aku nak cita…aku dah tak da idea lain dah…wahahahaAngry smile

p/s : kenapa aku rasa something wrong dengan tajuk entry nie..hihihihi

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

1 comment

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)