Home » , , » Rooney Sah Tinggalkan Manchester United

Rooney Sah Tinggalkan Manchester United

Written By Hafiz Rahman on Wednesday, October 20, 2010 | 11:36 PM



masa aku menaip entry nie...tengah nengok berita dunia kat TV1....dari apa yang berita nie bagitau,,,Sir Alex ferguson sahkan Rooney akan tinggalkan Old Traford ..isu nie tercetus sejak skandal seks Rooney terdedah beberapa bulan lalu

tapi katanya Alex Ferguson tetap akan memujuk Rooney untuk terus bersama dengan MU....yela...ayam tambatan MU tu...

dalam masa yang sama...SPURS dah mula tunjuk minat untuk menyambar Rooney...rasa boleh ke???mau ke Rooney???tapi rasanya kalau kena dengan bayarn...ok je....

kesanya...kalau Rooney dah xde kat MU...rasanya peminat MU memang akan sangat terasa....MU dan Rooney dah macam satu tagline..asal ingt rooney ja mesti ingat MU sebab sebelum nie Rooney pernah cakap dia akan habiskan karier bola sepak dia di MU...kontrak sepanjang hayat...tapi sapa tau benda nak jadi kan??

so selepas nie...kita tunggu dan lihat la apa akn jadi....peminat2 MU semestinya tak mahu benda ni terjadi...aku xsokong MU so tak rasa apa2..haha

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

2 comments

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (175) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (71) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)