Home » , , » Minta Jasa Baik Blogger2 Jangan Terlalu Spam Iklan di Shoutbox Aku

Minta Jasa Baik Blogger2 Jangan Terlalu Spam Iklan di Shoutbox Aku

Written By HAZRIL HAFIZ on Friday, October 29, 2010 | 9:29 AM



salam semua....sejak dua tiga empat lima nam tujuh lapan hari kebelakangan nie...aku ada perasan something la...maaf tapi aku tak berapa berkenan la dengan apa yang terjadi nie....
gambar terpaksa diblurkan untuk menjaga keharmonian berblogging..empat anak panah tu adalah empatiklan yang ayatnya sama..perlu ka macam tu??=)




setiap kali aku masuk blog aku...check shoutbox mesti penuh dengan promotion2 n iklan2 yang kadang2 seminggu dua minggu dia asyik guna ayat yang sama ja...boring tol...asal bukak je penuh dgn ayat iklan tu...kalau lain2 xpa gak..ni tak...post sampai 2,3kali tapi ayat sama....please jangan spam disini...


aku rasa iklan tu automatik masuk dalam shoutbox tu sbb rasanya dia ada masa ...kejap2 ada..kejap2 ada..haisyyy..rimas betul aku...kesian kat orang lain yang tinggalkan mesej..kadang2 dah terkebelakang...padahal aku letak shoutbox untuk gemg2 bloger tinggalkn jejak..bukan site pengiklanan...kalau aku bukak site iklan xde plak nak iklankan disini....mentang2 blog xpopular 


so kepada blogger individu..butik..syarikat2..company2..or apa ja..pliss stop spamming my shoutbox...sterima kasih...kalau nak promosi pon..sekali cukup la ek..insyaAllah aku akan pergi melawat balik kepada sesiapa yang tinggalkan pesan di s.box aku...jangan bayk2 kali sbb aku rimas dan automatik aku akan rasa meluat nak pergi...so mana lebih efektif??anda sendiri tentukan.....~~out

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

7 comments

October 29, 2010 at 10:09 AM

hola..
hope ni dpt membantu :D

http://rumah4tingkat.blogspot.com/2010/06/keranamu-nuffnang-dan-glitterati.html

October 29, 2010 at 10:21 AM

saya baik, saya tak spam, saya sopan, hehehhehe :)

October 29, 2010 at 10:41 AM

Ieda Al-Habsyi :=)

October 29, 2010 at 10:43 AM

Kie-yu :tq dear..jpg saya try

October 29, 2010 at 5:52 PM

xspam2...hehe...
neway utk word gedek2 ke ats mcm awk tnye sy tuh,sy gune strolling marquee generator kt myspacegens.com..hehe...

October 29, 2010 at 6:00 PM

Farah Sygs : tq dear

October 30, 2010 at 10:07 AM

kalau ikut kan anna pon meluat. tp biar je lah. huhu

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)