Home » , » Budak Universiti Memang Tak Ade Otak Ke?

Budak Universiti Memang Tak Ade Otak Ke?

Written By Hafiz Rahman on Friday, August 20, 2010 | 10:42 PM

Venue  :Bilik study 
Feeling : sangat bengang
Sebab :: citanya kat bawah.


sebelum apa2 mohon maaf kepada semua budk2 universiti ...tajuk tu bukn ditujukn kpada semua tetapi hanya segelintir


aku taw la lagi 3 minggu nak raya...dan aku tau la mak bapak korang banyak duit nak beli mercun...tapi ko nak main..jauh2 la...yang pegi baling kat dalam kolej tu buat ape?ingt kolej ni bapak ko punya ka?orang lain pon bayar yuran sama je cam ko byar....xdak perangai cam ^&%^& cam ko pon....


tak pikir ke orang nak study ke...nak sembahyang ke...otak ade xmau pakai ...letak kat bawah tapak kaki...bila cakap bodoh marah...cakap bangang melenting...tapi memang kenyataan ....belajar tinggi2 tapi otak tetap dibawah kaki....


lagi satu...aku n semua penduduk kolej nie sgt bengang sebab orang yg baling mercun tu pengecut...baling dari dalam bilik kuar tgkap dari tgkat atas...pastu duduk senyap dalam bilik....aku cabar..klw kau lelaki....kuar baling depan2....tak payah nak tunjuk samseng tapi pengecut ...adik aku lagi berani la.....siotttt!!!!


maaf semu...tone agak ganas malam nie...korang pon akan rasa cam nie....sekali dua xpa...ni tiap2 malam buat perangai bodoh tu....tggu la aku bawak bom..satu kolej nie runtuh!!!

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

6 comments

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (175) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (71) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)