Home » , , » Ayam Homoseks???

Ayam Homoseks???

Written By Hafiz Rahman on Thursday, August 26, 2010 | 12:45 PM




Ceritanya berkisar di sebuah ladang penternakan ayam yang terletak di Gunung Semanggul. 
Disana ada 25 ekor ayam betina dan seekor ayam jalak (kira ayam jantan macholah) yang 
umurnya sudah lanjut dimamah masa.


Karena merasa bahwa ayam jalak yang sudah tua tadi sudah melewati masa suburnya, 
si pemilik ladang tersebut membeli seekor ayam jalak lagi yang masih muda, tampan,segak, 
macho dan masih gantèng.


Dengan secara tidak sengaja hal ini membuatkan si ayam jalak tua menjadi merasa tersaing. 
Lalu bibit2 cemburu dan hasat dengki menguasai dirinya, mulalah diyer mengatur srategi. 
Lalu terjadi percakapan seperti ini :


Si ayam jalak tua : Eh, kamu jangan serakah sgt kat sini. Ayam betinanya kan ada 25. 
                            Kamu boleh ambil yang 15, bakinya bagi aku.


Si ayam jalak muda: Banyak hensem ko punya muka, tua tak sedarkan diri. hang tu dah tua dah tak larat dah.....
                               semua ayam betina kat sini aku punya!


Si ayam jalak tua : Eh a...berlagak tul mamat seekor ni(jalak tua bercakap dalam hati nyer). 
                            Saper kata aku tua tak larat lagi,ko jgn pandang rendah pada aku, kang aku sekeh kang... 
                            O.klah, aku maleh nak gaduh ngan budak hingusan cam ko ni (jalak tua,menunjukkan eksen nyer)
                            so apa kata kalau kita pertontonkan kemachoan kita ngan mengadakan satu pertandingan. Siapa 
                            yang menang boleh ambil semua ayam betina yang ada kat sini. Yang kalah kirim salam, pi mampus 
                            terkangkang.


Si ayam jalak muda: Aku.. aku boleh sahaja, pantang dicabar nih. Kita nak buat pertandingan apa ni... 
                              cabut bulu ayam ker (jalak muda membuat lawak petang nyer)


Si ayam jalak tua : Dak'eh! Senang jer, pertandingan lumba lari




Sambil tersenyum kambing, Si ayam jalak muda: Set, cincai bocai jer tu, no problem!


Si ayam jalak tua : Lumbanya 400M. tapi karena aku sudah tua, aku minta untuk lari dulu di depanmu 50 meter.


Si ayam jalak muda: Kesian ko yer ...Bolehlah ....(dengan penuh perasan).


Maka pertandingan pun dimulai. Ayam jalak tua lari dulu 50 meter baru ayam jalak yang muda lari menyusul dengan
kecepatan kuasa extra power root yang mengkagumkan. Eh, baru kurang 1 meter menyusul, si ayam jalak muda 
ditembak langsung oleh pemilik peternakan. Mengapa dan Kenapa ?????


[jawaban ada di bawah]


Kata Pemilik : "Kurang ajar! Brengset nih! INI AYAM JALAK-HOMOSEKS NI. Asal setiap kali aku beli dapat yang 
                     macam ni SUKA SANGAT KEJAR-KEJAR AYAM JALAK TUA AKU"


MORAL OF THE STORY : Jgn berlagak ngan org tua (depa banyak trick tau,) 


HORMATILAH ORANG YANG LEBIH TUA DARI KITA...


jangan under estimate.


xtau sumber sebenar cerita ini...kalau pemilik asal ada membaca entry ini...sila kemukakan nama anda untuk saya letak credit...=)

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

1 comment

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (175) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (71) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)