Home » , , » Anda Setuju Atau Tidak Aku Buka Blog Tentang Ilmu Seks

Anda Setuju Atau Tidak Aku Buka Blog Tentang Ilmu Seks

Written By HAZRIL HAFIZ on Wednesday, August 25, 2010 | 9:55 AM

ehhh jgn salah faham ok...baca entry nie sampai habis dulu....


macam nie ceritanya....semalam aku explore punya explore la laptop aku...habis smua hidden file aku bukak....check apa yang ada dalam laptop aku ....then tetiba aku terjumoa satu file yang aku sendiri tak tahu dari mana datangnya...file yang lengkap dengan segala jenis ilnu tentang perkahwinan..dari cara mencari isteri atau suami sampailah ke ilmu dalam kelambu tu...hahaha..bukan salah aku weh...aku tak pernagh amik pon file tu


rasanya kan...file tu boleh ada sebab aku kalau explore laptop orang aku suka ambik folder2 yang best...satu folder aku copy sbb suka kumpul lagu...sekarang dalam laptop aku dah ada 7000 lagu dah....video 2000..haha...mybe file nie ada dalam salah satu file lagu yang aku amik tu...


tapi anda smua jangan salah faham....folder tu folder microsoft word ja...bukan gambar or movie k...astaghfirullah...bulan2 puasa nie..haha...jumlah keseluruan info2 tue ada la dalam lebih kurang 300 file....waargghhh banyaknya....tapi kn...ilmu tu smua sangat2 lah bagus untuk pengetahuan terutama kepada orang yang nak mendirikan rumahtangga....macam2 ilmu ada...


so anda rasa aku perlu share x ilmu2 tu melalui satu blog yang aku buka untuk berkongsi tu....jangan salah faham...juz sbg satu blog tentang info2 sahaja....bukan download cita2 xelok tu...insaf la wehh..haha. ada 3 pilihan



  1. buka blog baru
  2. letak ja kat blog aku sebagai entry
  3. xpayah...senyap sudah
  4. padam folder tu sbb aku lambat g nak kahwin

yang mna satu anda rasa terbaik....???

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

6 comments

August 25, 2010 at 10:17 AM

sharing is caring! hhahaa

August 25, 2010 at 11:49 AM

@Miss Izah Mohamed hahhaa ok2=)

August 25, 2010 at 12:08 PM

Share je bro... hahaha

Latest Entry: Kisah Qotzman Pahlawan Neraka | Dauspozi (Dot) Com

August 25, 2010 at 12:29 PM

@Dauspozi hahahhaa bermint nmpk....=P

August 25, 2010 at 3:12 PM

kalau nak share, share arr cpt...

August 25, 2010 at 3:16 PM

@ERSHAD tudia staiii xsabaq

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)