Home » , , , » AL-FATIHAH ....selamat tinggal mak ngah =(

AL-FATIHAH ....selamat tinggal mak ngah =(

Written By HAZRIL HAFIZ on Monday, July 19, 2010 | 1:16 AM



petang tadi...kakak kol..cakap mak dgn ayah peg mlawat mak ngh kat Hospital Alor Star....kakak cakap mak ngah da teruk...sampai dah xkenal orang...aku dah rasa lain..

tadi malam...kakak kol lagi..dia cakap mak ngah dah xada...bukan setakat rasa lain..ttba aku rasa sgt2 terkejut....cepat sgt mak ngah peg..=((..

lepas sorang,sorang peg....=(....xde mak ngah...raya nanti ..dah xmeriah dah...mybe aku cuma anak saudara...boleh je trima...tapi kesian anak2 mak ngah....Bang Long..Kak Da...Milia..Syamila....huhu...xcmpat mak ngah nk tgk anak2 dia kahwin dulu...

time aku post entry nie...aku masih lagi mnggu ayah datang ambil aku kat UiTM...baru tadi Milia..anak arwah mak ngah mesej,,dia cakap dia dalam van jenazah..otw balik rumah..cara dia msg mmg mcm kool..tapi aku taw...dalam hati dia...memang xkan ada sesapa pown dapat pujuk....ksdihan yg dia rsa xkan sama dengan orang lain rasa....khilangan orng paling kita sayang memang sesuatu yang sgt perit untuk diterima...ditambh plk dgn umur yang masing2 masih lagi muda...hilang tempat bergantung..hilang tempat bermnja...hilang tempat menumpang kasih sayang...

xtaw sebb pa ttba aku rasa sebak bila type nie...skrg..aku xtgk lagi jenazah arwah...ok la lg...jap lagi..bila dah sampai....aku xtaw la dapat tahan or x air mata nie....

k la allzz...got to go....al-Fatihah!!!



Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)