Home » , , , , , » Adakah anda setabah gadis ini??

Adakah anda setabah gadis ini??

Written By HAZRIL HAFIZ on Wednesday, May 05, 2010 | 10:06 PM



mood aku dah semakin ok...so boleh la nk buat post lagi untuk ari nie...baru 2 post je ari nie...xcmpat sbb tadi ada exm ...
.
.today i wana tell u about yesterday=)...dalam entry semalam  aku ada gtw tentang seorang gadis nie...siapa dia???special ke smpai dapat jadi tajuk utama pos aku arinie...??
.
.cm nie citanya...smlam aku g amik kak aku dekat mall..dia dengn sorang gadis nie...comel=)..kakak aku cakap budak tue nk bli barang sbb dia dpt matrix...nk daftar 10hb nie...matrix changlun Kedah....tahniah kat dia...
.
.aku mula2 xtaw pn sapa gadis nie...tapi ttba kakak aku cakap..."kesian dia kn??" aku tanya la npa plk??
"dia tue duduk dengn nenek dar umur 3bulan...mak ayah cerai...ayah dia jrg balik rumah...mak??mak dia setaun sekali ja...tupown gadis nie dgn mak dia pn xrapat...setakat jumpa n cium tgn ja...kesian aku tgk..Farah namanya..manis mukanya...sgt2 pemalu...sorang yg pndai...SPM 7A...PMR pon 7A...sebak sgt bila aku ingt dia dri kecik xdapat kasih syg seorang ibu n seorang bapa...klw nk dibandingkan dengn kita yg kdg2 ada parent tapi lgsung x hargai apa yang kita ada...
.
apa yg buat aku lagi sedih...tanya la 10hb nie sape antar peg daftar Matrik??dia ckp xtaw la lgi...aku klw ikutkn mmg aku nk antar je dia...tapi tu la...ada msalah sbb pagi 10hb aku dah bertolak ke Perlis sbb ada kem sampai 14...huhu...xpe la...ada masa insyaAllah aku akn g lawat jgk dia nnt...
.
knapa aku cakap dia nie seorang gadis yg menarik??

  1. dari kecik dia dah berdikari ..tggal dengan nenek ja.
  2. wlwpon xdapat kasih syg yg cukup..dia ttp rajin blajar
  3. abes spm...dia kerja kilang...barang2 yg dia beli semalam 100% pakai duit sendiri...
  4. walawpon gaji dia kerja kilang xbanyk..tapi dia lgsg xkedekut duit dia sendiri
apa2 pown...aku tabik spring kat dia...sikap seorang gadis macam nie la yg ptut ada dlm diri semua gadis zaman sekarang  nie...

**maaf sbb aku xde gmbar dia..tapi klw aku letak nnt ada rmai plk yg mnx number...so xpayah la...hihi
**jgn terpedaya sebab gambar kat ats bukan gmbr dia...credit to encik google=)

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

14 comments

May 5, 2010 at 10:14 PM

dier sgt baekk~..wish all da best untuk dier..^_^

May 5, 2010 at 10:25 PM

fuh.kagum la ngan die..sebaya nieh..huhu..
memang bagus sebab even kurang kasih syg,wang ringgit,boley gak belajar sampai berjaya,wish her good luck in her life.

Anonymous
May 5, 2010 at 10:37 PM

kadang2 tak sume yg kite nk kite akan dpt..
now kite tgk gadis tu sgt kesian..
tpi percayelah sikap n sifat dye bole buat dye bahagia 1 hari nanti..
selalunye kite dok denga..
bile kite tk dapat smthing yg ni.. kite akan dapat smthing yg itu..
sebab Allah itu Maha Adil..


p/s: en hafiz teroskn bg support utk gadis tu ye.. :))

May 5, 2010 at 10:38 PM

^_^LyNn^_^>>insyaAllah dia akn dpat yg baik2 je=)

May 5, 2010 at 10:39 PM

luvly mya>>sebaya???owh bagus la...blajar rjin2 taw=)

May 5, 2010 at 10:39 PM

gud luck untuk farah tue..
setiap kejadian ada hikmah yang allah letak..;)

May 5, 2010 at 10:42 PM

chenta aziearem>>btul...sy sokong awak=)pandgn yg bernas...

May 5, 2010 at 11:00 PM

doakan terbaik untuk dia..parents divorced memang tak boleh dijadikan alasan. ^^ kita jadikan batu loncatan untuk diri sendiri..tak rugi pape. kan?

p/s-curios nk tgk pic dia

May 5, 2010 at 11:33 PM

safiyyahosman>>insyaAllah sy kn smpikan=)

May 5, 2010 at 11:34 PM

siti nur fadhilah>>klw farah taw..mct dia heppy sgt sbb rmai blogger penyayang kn??ala...xde la gmbar dia...klw ada pown mct dia mlu klw nk letak kat cni=)

May 6, 2010 at 1:08 AM

sorang yang berdikari & bijak. bagus tu. hope dia berjaya mencapai sgale impian :)

May 6, 2010 at 9:53 AM

nisya>>tue la...harap2 macam tue

August 19, 2010 at 8:47 AM

alhamdulilah...dia leh berdikari n jaga diri. sy pun ada sepupu gak,diaorang xdak mak ayah dari kecil lagi,dok ngan tok dr kecik...pandai dlm pelajaran 2 beradik tu.dah abih study buat digree n sekarag dah keja yg bagus.masa diorg msuk u n konvo just sepupu2 je yg p. sedih kan tgok diaorg xdak mak ayah.

August 19, 2010 at 9:27 PM

@izyanty collection really admire ur cousin....=_=

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)