Home » , , , , » POST TERAKHIR

POST TERAKHIR

Written By HAZRIL HAFIZ on Wednesday, April 28, 2010 | 11:59 PM

ini adalah pos terakhir....ini adalh yg terakhir kalinya aku buat post....this is the last n this is the end of me...for tonight....mlm nie je...=)...esok pagi dah xde dah post sbb esok aku ade exam kul 9 pagi....huhu...takutnye....wish me luck k....harap2 aku dapat ingt ape yg aku dah baca selama 2 mggu study week nie....

Ya Allah kau permudahkanlah perjalanan hambamu ini....kau berikanlah ketenangan dan cahaya ilmumu...jauhilah aku dari kealpaan dan jauhilah aku dari penyakit lupa...bantulah aku ke jalan yang benar...ke jalan yang benar2 Kau redhai...sesungguhnya Kau yang maha berkuasa ,maha mengetahui dan Kau adalah Tuhan yang satu.yang maha Esa....

AMIN!!!(ramai2 k)=)....


harap aku dapat jawap dengna tenang....harap 3 jam dalam dewan tue aku xbeku sbb dewan uitm tersgt2 la sejuk even tghari pn sejuk....kepada kengkawan yg ada exam jgk esok....aku doakan korang semua berjaya jawap dengan tenang n dapat luahkan balik apa yang kita semua dah dapat sebelum  nie....wish all of u best wishes of luck!!!!gambate....chaiyyok...ape2 la.....


selamat malam semua

MAN JADDA WAJADA

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

2 comments

April 29, 2010 at 4:11 AM

huhu sama2 lah kita berjuang k.. all the best 2 u... sy exam start next week

April 29, 2010 at 1:22 PM

gud lux to u too=)

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)