Home » » ##....sambungn yg semalam pnye....

##....sambungn yg semalam pnye....

Written By Hafiz Rahman on Tuesday, January 12, 2010 | 5:40 PM


Merujuk perkara berbangkit semlm...(yg pak gad saman tue)..so arinie dgn rasa bangganya aku nk gtw jgk terutamanya kpd pak gad2 UiTM yg aku dah ade stiker...ulang sekali lagi..AKU DAH ADA STIKER...wakakaka...so xde alasan korng nk saman aku lagi...klw saman jgk xtaw la nk ckp...sma ada dorang dengki motor aku cantik or saje hobi dorang kot nk nyaman2 orang nie....haha...tp yg pliknya..masa aku g apply stiker tadi...nape mka pak gad n owg yg keje unit kewangan tue mka ketat je r???jeles ke aku ada stiker????hahahaha...dah xleh saman jeles plk kat aku...aku taw la korang ska saman aku...pastue pas nie dah xleh saman dah...pdan mka....hahaha...dah r...aku da keje nk wat...latihan dalam buku Mandarin xbt lagi..nnt mlm ade klas Mandarin plk...nnt xpasal2 kna nyanyi lagu cina ..melalak dalm klas tue sbb xbt homework....malu je....dah r tggang langgang je xpaham pn ....ok bye....


p/s lagi : rase teringin je nak kne saman lagi ...wakaka...

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (175) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (71) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)