Home » » makan tahi...uwekkk!!

makan tahi...uwekkk!!

Written By HAZRIL HAFIZ on Thursday, November 12, 2009 | 6:19 PM



                 











                  Pada suatu hari ahmad dan rakan karibnya, mail, pergi mancing
                  kat sungai.


                  Dalam bosan2 menunggu ikan, ahmad berkata,

                  ahmad: aku ada satu cerita.
                  mail : cerita ape?
                  ahmad: nanti kalau aku bercerita, kau kena ikut perkataan
                  belakangnya,
                  boleh?
                  mail : yela...

                  ahmad pun memulakan ceritanya...

                  ahmad :satu hari aku pergi memburu.
                  mail : memburu.
                  ahmad : aku masuk kedalam hutan.
                  mail : hutan.
                  ahmad : tiba2 aku rasa nak terberak.
                  mail : berak.
                  ahmad : aku berlari ke semak.
                  mail :semak.
                  ahmad : aku pun berak.
                  mail : berak.
                  ahmad : satu hari aku pergi memburu lagi.
                  mail : lagi.
                  ahmad : aku pergi ke tempat yang aku berak dulu.
                  mail : dulu.
                  ahmad : aku lihat tahi aku suda tak ada.
                  mail : ada.
                  ahmad : aku pun tertanya2.
                  mail : tanya.
                  ahmad : siapa makan tahi aku?
                  mail : aku....

                  hahahaha.....


Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)