Home » , » Download Manifesto Pilihan Raya Umum (PRU13) Pakatan Rakyat

Download Manifesto Pilihan Raya Umum (PRU13) Pakatan Rakyat

Written By HAZRIL HAFIZ on Monday, February 25, 2013 | 8:06 PM

Menjelang pilihanraya umum ke 13 –PRU13 yang masih samar bila akan diadakan, pastinya kedua dua pihak , kerajaan dan pembangkang akan mula bekerja keras meyakinkan rakyat supaya mengundi mereka. Kerajaan punya kelebihan mereka sendiri dengan mendominasi media media utama di Malaysia manakala pakatan pula terus berjaya masuk ke dalam hati golongan muda melalui media masa dan social . Pakatan dilihat lebih mampu menyampaikan mesej kepada golongan bandar yang fikirannya lebih terbuka dalam memahami dan menerima apa yang disifatkan rasional dan bukannya seperti yang cuba dilakukan oleh kerajaan dengan lebih banyak menabur fitnah dan mengapi apikan sentimen agama dan perkauman.

Kini Pakatan Rakyat mengorak langkah lebih awal dengan mengeluarkan manifesto pilihanraya lebih awal dari Barisan Nasional dan ini dilihat mampu memberi kelebihan kepada mereka untuk rakyat lebih memahami tujuan dan idea pembaharuan yang akan dibawa jika mereka menawan Putrajaya pada kali ini. Kepada anda yang ingin mendapatkan manifeso Pilihanraya Pakatan Rakyat, sila klik pada mana mana pautan dibawah:

Tajuk :

THE PEOPLE'S MANIFESTO
THE PEOPLE'S PACT
THE PEOPLE'S HOPE

Download link:

BAHASA MELAYU

BAHASA ENGLISH

BAHASA MANDARIN

BAHASA TAMIL

BAHASA IBAN :

 

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)