Home » , , » 8 Gambar HD Majlis Pernikahan Farid Kamil Dan Diana Danielle

8 Gambar HD Majlis Pernikahan Farid Kamil Dan Diana Danielle

Written By HAZRIL HAFIZ on Saturday, November 03, 2012 | 7:16 PM

gambar kahwin farid kamil dan diana danielle, gambar nikah farid kamil dan diana danielle, majlis akad nikah farid kamil dan diana danielle, gambar pernikahan farid kamil dan diana danielle.

Tahniah diucapkan kepada pasangan romantis Farid Kamil dan Diana Danielle yang kini sudah selamat diijabkabulkan menjadi suami isteri yang sah dan halal disisi agama . Majlis pernikahan diadakan di Hotel Flamingo , PJ.

Pasangan ini tyelah dinikahkan oleh Pegawai Tadbir Agama Penaftar Daerah Gombak , Daim Jaluli . Diana diwalikan oeh hakim kerana beliau tidak dapat mencari bapa kandungnya untuk mewalikannya secara sah.

Mas kahwin yang di beri oleh Farid Kamil kepada Diana ialah RM10,000 dan hantarannya ialah 20,000 nilai emas.

Turut hadir pada majlis akad nikah tersebut ialah ibu bapa pengantin lelaki iaitu Dato` Dr Zahari Che Dan dan Datin Sharifah Bardah Idid Syed Abdyllah Idid serta ibu pengantin perempuan Norsiah Ramli.

Diana Danielle Danny Beeson atau nama komersilnya Diana Danielle, 21 menerima lima dulang hantaran telah membalas tujuh dulang hantaran kepada pihak lelaki.

hantaran pengantin lelaki kepada Diana pula ialah mini bike Kawasaki KSR 1000, telekung & Al-Quran, cincin Tiffany & Co, sireh junjung, dan wang tunai dan cincin.

Hantaran dari pihak perempuan kepada suaminya pula adalah set wangian Hugo Boss, cincin dan wallet, majalah polo, mini bike Kawasaki KSR 1000, sireh junjung, manisan dan foto album.

Liputan eksklusif perjalanan percintaan pasangan Farid Kamil dan Diana Danielle  akan disiarkan pada malam ini jam 9.00 malam di saluran Astro Ria (saluran 104) dan di Astro On-The-Go.

Antara gambar sekita majlis pernikahan Farid Kamil dan Diana Danielle

sumber : forblogger dan Norfanil

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)