Home » , , » Photoshoot With Blogger Lyssa Faizureen , Myravea , HafizRahman, Fizgraphic

Photoshoot With Blogger Lyssa Faizureen , Myravea , HafizRahman, Fizgraphic

Written By HAZRIL HAFIZ on Wednesday, September 12, 2012 | 11:35 PM

AMARAN KERAS!! Entry ini dipenuhi gambar gambar yang melampaui batas banyaknya. So sila klik dan tunggu, jangan nak gatal2 tekan close. Kalau lambat load bukan salah aku buat entry gambar banyak , tapi salah korang sebab pakai broadband. So sila pakai Unifi di masa hadapan ye.

 

****************************************

Dah hampir sebulan kita menyambut kemenangan dalam Aidilfitri. Alhamdulillah raya kali ini lebih baik dari raya raya sebelumnya. Aku cuma sempat balik 6 hari ke kampung di Sungai Petani. Walaupun students UiTM memang cuti dekat dekat 2 bulan , tapi aku memilih untuk stay di Shah Alam , meneruskan bisnes sendiri yang alhamdulillah semakin menampakkan hasil. Cuma kena kerja kuat lagi lepas ni untuk terus berjaya . Masih dalam peringkat belajar . Ok  lari topik jauh dah ni

Entry ni aku cuma nak publish gambar gambar photoshoot bersama Myravea , Lyssa Faizureen dan Fizgraphic yang dibuat secara tak sengaja. Tak ada la photoshoot sangat sebab ini lebih kepada tangkap2 gambar je memandangkan photographer tak bertauliah macam aku ni selalunya menghasilkan hasil kerja yang “tak ada seni” . So lets call it sesi menangkap gambar je la ok .Masanya ofkos la semasa hari raya kan. Raya ke 4 kalau tak silap masa ke open house rumah Lyssa di Balik Pulau . Maka terjadilah sesi memfotoshut ni .  Nak cerita banyak malas nak menaip. So kita layan beberapa gambar je la ek. Adakalanya gambar lebih mudah menceritakan sesuatu dari perkataan. Wahh berkata kata pulak dah aku. . Sejak bila tah pandai gitu.

Sebelum tu nak bagitahu, semua gambar yang aku snap secara sengaja, tak sengaja dan yang orang lain snap tapi diedit oleh aku available at HafizRahmanPhotography Official Site . Ok kita mulakan dengan koleksi gambar HD dulu. Harap bersabar kalau load lambat. Siapa suruh pakai internet lembap .hahaa padan muka. Pergi la berak dulu ke, pergi main buaian dulu ke, potong bawang ke, perah kain maybe? jemur spender dan sebagainya. Nanti dah habis load datang balik tengok ye.

KLIK PADA GAMBAR UNTUK BESARKAN

Dari kiri, Wan (tak kenal sgt sebab dia datang masa kami dah nak balik) , Fizgraphic , Myravea , Entah sapa entah , dan Lyssa Faizureen

langsung tak lepas Blackberry tu dari tangan dan telinga jugak .

dah macam Cover Majalah plak aku rasa aku edit .

Ok fine. muka aku memang tak photogenic langsung.  So shutup and don’t say anything. Skip to the next picture please. Diam aku kata. DIAM!!

latar belakang ditaja khas oleh Fizgraphic. Sengaja diblurkan untuk memastikan Nikon D3100 lebih menyerlah dan “hensem” dari apit. hahaha

yang atas atas ni semua yang dah diedit. Dan dibawah ni pulak yang belum diedit. tak sempat nak mengadap sebab banyak kerja lain kena diuruskan dan didahulukan dahulu. More to like candid la gambor2 ni dan bukan dalam format HD macam dalam gambar gambar di atas. Diupload directly ke Window Live Writer.

 

CANDID TIME!!!

DSC_0776

Dua tab? Kaya!!!

DSC_0785

gunakan sekeliling anda sebagai cermin. Pesanan ikhlas dari Lyssa .

DSC_0795

Beg , tudung dan Gate . Sepesyennn… haha

DSC_0798

DSC_0809

setting kamera.

DSC_0844DSC_0850

lek luuu..sak kok luuuu

DSC_0879

DSC_0885DSC_0887

muslihat apit untuk nampak tinggi adalah duduk di atas batu yg lebih tinggi. ceitt ~~

DSC_0890DSC_0893

tengok gambar atas, aku hitam kan? tengok plak gambar bawah. Aku putih kan? So gambar bawah adalah gambar aku yg original. Dah jangan nak bangkang2!!

DSC_0895

see? Fizgraphic masih menggunakan muslihat tadi untuk nampak tinggi.

DSC_0900

lastly , cuba teka ini kaki siapa? Siapa cakap ni kaki aku, aku bagi sepuluh ringgit.!!

Ok tu je kot nak publish untuk kali ni. Lepas ni insyaAllah ada lagi sambungan . Tq Myravea , Lyssa dan Fizgraphic

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

8 comments

September 12, 2012 at 11:51 PM

saya suka pic beg, tudung dan pintu pagar yg sangat sedondon itu. ahaks~

September 13, 2012 at 12:16 AM

Nak tanya SATU soalan je .
Kenapakah GAMBAR saaayaaaa , baanyak sangat ?
Ahhhh . DELETE . DELETE ! haha

September 13, 2012 at 4:18 AM

@Lyssa Faizureen ahh xdak2...xmau padam ...haha...ni part 1...nnt part 2 gambar myrave plak akan penuh..wuahahha..padan mukaaa!!!

September 13, 2012 at 4:18 AM

@Makbed kannn???

September 13, 2012 at 10:44 AM

serius tak jemu tengok gambar-gambar ni semuaaa . GOOD JOB ! hahahaha xD

September 13, 2012 at 2:52 PM

@Lyssa Faizureen tengok la bebanyak kali lg...naik sikit Pageview rini...haha

September 17, 2012 at 1:06 PM

Untung la dia.. haha

September 21, 2012 at 5:44 PM

@Muaz Faris err..hahaa

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)