Home » , » Sudah Berdamai , Abby Abadi Berbuka Bersama Memey ,Norman Hakim dan Anak-Anak

Sudah Berdamai , Abby Abadi Berbuka Bersama Memey ,Norman Hakim dan Anak-Anak

Written By HAZRIL HAFIZ on Thursday, August 02, 2012 | 5:03 PM

Sebelum ini, mungkin semua sudah sedia maklum denngan kontroversi rumah tangga Abby Abadi dan Norman Hakim yang mempunyai perkaitan dengan pelakon Memey sehingga membawa kepada perceraian Abby dan Norman. Dan selepas itu, Norman hakim dan Memey pula telah melangsungkan perkahwinan yang lebih mengeruhkan keadaan. Situasi tampaknya seperti tiada jalan penyelesaian dan mungkin mereka tidak akan berbaik.

Namun , siapa sangka dengan izin tuhan, Abby Abadi kini berubah ke arah yang lebih baik dan berhijrah ke satu tahap yang lebih baik dalam hidupnya. Dan beliau kini nampaknya lebih banyak tertumpu dengan aktiviti aktiviti keagamaan dan politik. bagus untuk beliau. Abby abadi , Norman dan Memey nampaknya kini sudah berdamai dan tiada permusuhan yang wujud lagi antara mereka berdua. baik untuk mereka dan baik untuk anak anak Abby dan Norman.


Melalui laman twitter miliknya semalam, Abby Abadi berkongsi detik kegembiraan beliau berbuka puasa dan bersolat bersama Memey dan Norman Hakim. Mereka nampak sangat gembira dan ini pastinya sesuatumemang diharapkan oleh semua peminat ketiga tiga selebriti ini.

image

Menurut Memey yang dihubungi oleh Fara Fauzana, memang benar mereka telah berbaik dan berdamai dan berbuka puasa bersama sama di rumah Abby Abadi. 

Dalam satu wawancara lain bersama Norman Hakim, beliau mengatakan : "Saya sendiri tidak menyangka perkara ini berlaku secara tiba-tiba dan kebetulan hari itu hari Jumaat, kami bertemu di sekitar Masjid (Negeri) Shah Alam kerana Abby ada program di sana sebelum saya bawa anak-anak balik ke Kuantan untuk berpuasa di kampung dan dengan tidak semena-mena Abby menarik Memey ke tepi lantas terus berpelukan dalam tempoh yang agak lama."


"Saya dan anak-anak hanya memerhati dari tepi kereta. Tentunya perasaan saya dan anak-anak sangat gembira kerana mereka kini telah berbaik, malah anak-anak turut bersorak mengatakan 'yeay, mama dan mummy dah berkawan'!” kata Norman lagi.


Gambar dibawah pula dirakamkan selepas selesai menunaikan solat maghrib yang diimamkan oleh Norman Hakim.

image

**nampak seperti drama atau cerekarama tetapi sebenarnya ia sesuatu yang berlaku di alam nyata. Tahniah kepada Abby Abadi yang bersedia meleraikan segala kekusutan yang melanda selama ini. Anda berada dilandasan yang terbaik sekarang.

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

3 comments

August 2, 2012 at 10:34 PM

elok lah begitu
buang yg keruh ambil yg cernih
plg ptg untuk anak2

Anonymous
August 4, 2012 at 6:39 AM

To forgive the woman who wrecked ur marriage and ur family. Wow. Congrats Abby, u are indeed the bigger person. Mungkin sampai kesedaran yang segala di dunia ini hanya pinjaman. Abby, u won.

Anonymous
August 4, 2012 at 11:30 AM

Alhamdulillah semoga berbahagia ke akhir hayat semuanya amin

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)