Home » » Infinity Downline Skim Penipuan

Infinity Downline Skim Penipuan

Written By Hafiz Rahman on Sunday, August 05, 2012 | 8:39 AM

Infinity Downline Skim Penipuan

INFINITY DOWNLINE ialah Skim Penipuan baru yang kian meluas di alam maya pada ketika ini. Kaedah penipuan dalam Infinity Downline ini amatlah jelas dan tidak dapat diterima sama sekali. Tetapi malangnya, MASIH ramai pengguna internet yang terpedaya dengan Infinity Downline Skim Penipuan ini.


Infinity Downline Skim Penipuan | Secara ringkasnya, skim yang dinamakan Infinity Downline ini adalah program buat duit dengan segera melalui internet. Ini adalah mengikut apa yang dinyatakan oleh ahli kumpulan ID (infinity downline) sendiri. Mereka mengajak orang untuk mendapatkan RM100 hanya dengan "login facebook" sahaja. Kedengaran amat mudah kan?

SKIM PENIPUAN INFINITY DOWNLINE

Pernahkah kita semua terfikir, bagaimana seseorang itu dapat duit yang sangat banyak (RM100) hanya dengan korek hidung sahaja? Daripada akal pemikiran manusia yang normal dan mampu berfikir, sudah pasti kita semua sedar bahawa sistem yang diperkenalkan oleh mereka ini sangat mengarut sahaja.


Dan kalau benarlah apa yang diperkatakan oleh geng-geng ID ni, boleh dapat RM100 hanya dengan Login Facebook... kenapa mereka masih lagi berusaha separuh mati untuk mengajak orang lain menyertainya? Berkongsi rezeki? Puihh, nampak mereka selalu jugak makan megi time berbuka..


Kalau betul lah ID ni, sudah pasti ada lebih daripada 10 ahli geng ID yang menjadi jutawan kat Malaysia ni. Tapi ada ke? Sepatutnya mereka dah lama jadi jutawan, bukannya susah pun kan.. kalau sekali login dapat RM100, sehari buatlah 100 kali... login facebook, logout semula dan kemudian login balik. Ulang-ulang sahaja sampai dapat lebih RM5,000 sehari. Senang je kan?


Alasan mahu berkongsi rezeki sangat bodoh, sebabnya kalau mereka mahu berkongsi kenapa perlu mereka meminta yuran RM100 kepada sesiapa yang mahu menjadi ahli baru? Kenapa? Bukankah lebih mudah kalau mereka login saja Facebook dua kali, dah dapat RM200.. lebih menguntungkan dan mudah, daripada nak pujuk orang keluarkan RM100 dan bagi kat diorang. Pftt, sangat tak masuk akal.


Malas nak cerita panjang lebar lagi, cuma aku kat sini mahu tekankan kepada semua pembaca yang masih mampu berfikir dengan waras, cubalah fikirkan sedalam-dalamnya mengenai ID ni. Jangan biarkan diri korang, atau saudara mara, mahupun kenalan korang yang menjadi mangsa Infinity Downline Skim Penipuan ni. Selamatkan lah mereka...


Kepada ahli geng ID yang ada, sudah-sudah lah... hentikan menipu bangsa sendiri untuk memenuhkan perut korang tu. Masih belum terlambat untuk korang memohon ampun dan taubat, lebih-lebih lagi dalam bulan ramadan yang penuh keberkatan ini. Berhentilah memperbodohkan pengguna internet sebabnya rakyat Malaysia sekarang ni bijak-bijak belaka. Mereka bukanlah bodoh macam yang korang semua fikirkan.. Sekian, terima kasih. Salam 1 Infinity Downline, LOL :p

Selamat Berpuasa dan Selamat Beramal :)

"Entri asal daripada blog Azri Johan"

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

Tinggalkan Pendapat Bernas Anda Disini

1 comment

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (174) ARTIS (114) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (71) DIARY (69) politik (68) INFO (64) Video (64) BERITA SUKAN (61) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) BLOG REVIEW (33) DESIGN (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (25) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)