Home » » Lelaki Paling Banyak Bulu Miliki Isteri Jelita dan Hot

Lelaki Paling Banyak Bulu Miliki Isteri Jelita dan Hot

Written By HAZRIL HAFIZ on Tuesday, July 24, 2012 | 8:00 PM

Yu Zhenxuan diiktiraf sebagai manusia yang mempunyai bulu terbanyak di badan. beliau mengalami masalah hormon yang menyebabkan bulu tumbuh di seluruh badannya.

Badannya yang dipenuhi hampir 96 peratus bulu , menjadikannya bahan ejekan semasa kanak kanak . Di sering digelar "Lelaki Anjing" dan " Lelaki Zaman Batu". Namun kecacatannya memberikan rezeki seawal umurnya 7 tahun apabila terbabit dalam dunia lakonan dan sempat bergelar penyanyi.

“Saya ingatkan dengan keadaan saya yang menyerupai monyet dan nama jolokan ‘lelaki monyet’ itu memadai, tetapi tidak,” katanya yang dipetik media Britain, tidak lama dulu.

Di sebalik keinginannya menjalani kehidupan seperti insan lain, Yu ternyata sedih mengenangkan cemuhan yang pernah diterimanya hanya kerana berbulu terlalu lebat.

“Ketika kecil, ramai yang sering menghina saya. Mereka menggelar saya pelbagai nama – Orang Zaman Batu. Ada kalanya kerana terlalu geram, saya melawan dengan membaling batu.

“Saya juga sering menyisihkan diri dan suka berkurung dalam rumah. Saya malu kerana sering dicemuh. Namun lama kelamaan saya sedar, saya perlu tebalkan muka.

Namun lama kelamaan saya menyedari, tiada gunanya melayan kerenah mereka kerana pada kesudahannya, diri sendiri yang harus diutamakan. Pedulikan apa kata orang,” katanya.

Dia juga pernah menjalani rawatan mengurangkan bulu matanya serta kening yang terlalu panjang hingga menutup matanya. Tidak cukup dengan itu, Yu juga terpaksa menjalani pembedahan membuang bulu dalam telinganya yang hampir menjadikannya pekak.

Namun siapa sangka, lelaki ini mempunyai seorang isteri yang sangat menyayanginya dan yang mungkin membuatkan lelaki lelaki lain cemburu adalah rupa paras isterinya yang sangat cantik .

olahan semula dari artikel asal

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)