Home » , , » Gambar Justin Bieber Dan Selena Gomez Di Wangsa Walk Dan Sunway Pyramid

Gambar Justin Bieber Dan Selena Gomez Di Wangsa Walk Dan Sunway Pyramid

Written By HAZRIL HAFIZ on Saturday, July 14, 2012 | 12:11 AM

justin bieber and selena di wangsa walk, justin bieber dan selena di sunway pyramid, justin bieber di KL, justin bieber jalan jalan KL, gambar justin bieber di wangsa walk, gambar selena gomez dan justin bieber di sunway ,

Siapa Justin Bieber? Kalau di Malaysia mungkin ramai, malah mungkin terlalu ramai yang membencinya . Pelbagai gelaran diberi . Tetapi kenyataannya, semua tak dapat menyangkal kejayaan dan kekayaan "budak" ini. Kepopularitiannya ternyata bukan biasa biasa. Nak kata suara sedap, memang tak langsung.  Mungkin kerana terlalu "berjaya" kaya dan popular , semakin ramai lah haters yang muncul. Ramai jugak yang marah apabila beberapa blog dan laman hiburan menghebahkan gambar JB bersiar siar di KL . Tetapi hakikatnya, dalam marah tu mereka sebenarnya tengah view entry tersebut. Lawak pun ada bila tengok ramai betul haters JB ni di Malaysia.

Dan seperti yang mungkin semua tahu, Justin Bieber kini berada di Malaysia sempena MTV Worldstage yang diadakan di Surf Beach @ Sunway Lagoon. Justin hadir bersama kekasihnya iaitu Selena Gomez dan akan mengadakan konsert pada malam Sabtu. JB akan menjadi pembuka tirai MTV World Stage yang membariskan artis hebat lain seperti Jay Park dan KARA . Untuk rekod, sebelum ini, Justin Bieber juga pernah datang ke Malaysia buat pertama kali untuk mengadakan konsert beliau di Kuala Lumpur.

RELATED :

Walaupun mungkin ramai yang "membenci" tetapi anda tak dapat menafikan , keyword Justin Bieber adalah antara trending keyword paling panas untuk hari ini berikutan beberapa gambar beliau dan Selena Gomez bersiar siar disekitar ibu negara tersebar . Pastinya peminat peminat yang sempat terserempak dengan beliau sangat teruja bukan kerana ia boleh dianggap “rare” moment.

Kami paparkan beberapa keping gambar Justin Bieber dan Selena Gomez disekitar KL dan dikatakan sekitar Wangsa Walk.

1tT9T

dihadapan pintu masuk kedai Forever 21 di Sunway Pyramid

02-Justin-Bieber-Selena-Gomez-Wangsa-Walk-ROTIKAYA-590x590-300x300

resit kad kredit pembelian yang ditandatangan oleh Selena Gomez sendiri. (macam sign cikgu aku dulu ja )

Banyak gambar yang disebarkan tetapi hanya 3 sahaja yang betul. Selebihnya hanya gambar kedatangan beliau sebelum ini yang dipost semula . (Entry terdahulu berkaitan Justin Bieber di Malaysia)

**Free advertising untuk kedai Forever 21. Lepas ni sure ramai nak pergi lepak situ. Pelik? Itu tidak bagi peminat beliau. Yang membenci mungkin pelik. Bagi yang benci dia ni, jangan la komen maki  maki ye. JB tu tak rugi apa apa, anda yang dapat dosa free sebab mencarut tak tentu pasal,. hehee

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)