Home » , » Gambar Terbaru Ally Iskandar Dan Farah Lee

Gambar Terbaru Ally Iskandar Dan Farah Lee

Written By HAZRIL HAFIZ on Monday, April 02, 2012 | 8:00 AM

Pernikahan Ally Iskandar dan Farah Lee adalah antara percantuman dua hati yang paling mendapat perhatian oleh semua pelayar pelayar internet. Keyword “Farah Lee” menjadi antara keyword paling dicari oleh semua pengguna internet . Di BlogHafizRahman sendiri, entry berkaitan telah disiarkan sekitar bulan September 2011 , dan pada waktu tersebut, Ally belum mengumumkan apa apa hubungan bersama Farah Lee. Boleh rujuk artikel

>>Gambar Farah Lee : Bakal Tunang Ally Iskandar Ke?<<

"aku terima nikahnya, nurfarahin binti romli dengan maskahwinnya dua ratus lima puluh ringgit tunai."

"SAH..?"

"sah.. sah.."

Dan tepat jam 10.03 pagi, 20 Januari 2012 yang lalu, sudah sah Farah Lee , pemilik Blog Farah Lee | Kunfayakun  menjadi milik selamanya Ally Iskandar, menjadi penyeri dalam setiap kehidupan Ally.

>>Gambar Nikah Ally Iskandar Dan Farah Lee<<

Dan alhamdulillah, setelah dua bulan bergelar suami isteri, farah Lee akhirnya update blog beliau dengan cerita indah bersama Ally Iskandar . Alhamdulillah, dari apa yang diceritakan, Farah Lee dan Ally Iskandar nampaknya sangat bahagia dengan kehidupan mereka sekarang. Semoga jodoh berpanjangan dan diredhai . Amin

Antara petikan entry dari blog farah lee

sudah masuk dua bulan perkahwinan kami. alhamdulillah, masih rasa keberkatan mereka yang banyak mendoakan kesejahteraan rumah tangga kami. harapnya doa itu tiada berhenti. amin.. perkataan ‘sudah dua bulan’ atau ‘baru dua bulan’ kadang datang silih berganti. ‘sudah dua bulan’ tapi aku masih rasa seperti baru semalam berkahwin, kebahagiaan jelas terasa (waaa.. suami kat malaysia, aku kat korea ?.?). ‘baru dua bulan’ tetapi banyak yang telah aku pelajari dari perkahwinan ini, dan masih belajar.

http://i.imgur.com/UnSf8.jpg

nampak sangat bahagia. Nak kahwin cepat cepat jugak la. hehe. Farah Lee ni ada iras iras seorang kawan baik aku .

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)