Home » , , » Kadar Panggilan / SMS / Mobile Internet Termurah Dengan Hotlink BAGUS

Kadar Panggilan / SMS / Mobile Internet Termurah Dengan Hotlink BAGUS

Written By HAZRIL HAFIZ on Wednesday, March 21, 2012 | 10:00 AM

Hotlink kini menawarkan plan kadar rendah terbaru iaitu BAGUS yang memberikan segalanya yang LEBIH BAGUS untuk pengguna setia Hotlink. Apa yang ditawarkan dalam plan SUPERMURAH ini? Plan BAGUS menawarkan sehingga 50% diskaun untuk panggilan dan SMS. Anda juga akan menikmati secara PERCUMA 10MB DATA. Dan yang lebih menarinya. Pack permulaan ini cuma berharga RM 5!!

Apa yang menarik untuk anda tahu berkaitan PLAN BAGUS ini? Jom kita ushar

Hanya dengan RM5 dan anda akan dapat tawaran sehebat ini

Mengapa ianya lebih bagus dengan PLAN BAGUS? Plan BAGUS menawarkan kadar panggilan dan SMS terendah ke telco yang sama atau berlainan telco. Lihat jadual kadar dibawah :

Masih rasa was wasa dan ragu dengan PLAN BAGUS yang sebagus ini? Ada satu lagi yang perlu anda tahu. Pengguna hanya perlu maintain minimum kredit sebanyak RM 10 di dalam akaun utama kredit dan anda akan menikmati sehingga 20% penjimatan semasa membuat panggilan.

Dan bagi pengguna Hotlink sedia ada yang ingin bertukar dari PLAN sebelum ini kepada PLAN BAGUS ini, anda tak perlu membeli yang baru. Anda boleh terus switch plan ke PLAN BAGUS. Bagaimana untuk bertukar ke PLAN BAGUS?

**Caj RM 1 untuk penukaran PLAN.


Sekarang ni dimana mana pun, internet adalah perkara yang sangat penting dan harus ada tak kira lah untuk dapatkan maklumat terbaru, atau untuk update status di FB atau Twitter. Mobile internet adalah satu keperluan kepada pengguna telefon mudah alih di Malaysia. Jadi bagaimana untuk mendapatkan Mobile Internet yang berbaloi untuk anda? PLAN BAGUS menawarkan Mobile Internet yang sangat baguss dengan harga yang sangat berpatutan dan harga “mampu”

Bagaimana untuk subscribe?

Dan bagi pengguna yang hanya ingin menggunakan perkhidmatan Facebook sahaja, ada deal terbaik untuk anda.

maklumat lanjut berkaitan Mobile Internet dari Hotlink, boleh klik SINI

LEBIH BANYAK PROMOSI DAN FEATURE MENARIK DITAWARKAN DENGAN PLAN BAGUS INI !!

KLIK UNTUK MENGETAHUI DENGAN LEBIH LANJUT

 

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)