Home » , , , » Trafik 200,000 PV Sehari!! Bukan Mustahil

Trafik 200,000 PV Sehari!! Bukan Mustahil

Written By HAZRIL HAFIZ on Thursday, January 19, 2012 | 7:54 PM

baru lepas makan Ayam Penyet di medan makan seksyen 2 Shah Alam, balik balik ja terus on laptop dan buka blog la of course. Benda pertama yang aku akan buka bila buka ja mata pagi pagi adalah blog, facebook number 2 , then aku akan buka email. Pastu baru cari artikel terbaru untuk entry SEO. Orang lain bangun baca doa, aku bukak internet. Apa nak jadi pun tak tahu. Insaflah weii.

 

Dan petang ni, agak eksaited sebab berjaya capture number yang cantik . 51 Online User dan pada masa yang sama, total pageview adalah 1151151. Cam cantik la kan, and ofkos la perkara perkara pelik sebegini haruslah diupload dan dijadikan kenangan kan? For future generation and reference. hehe. Wahh ayat yang agak kepoyoan terbit disitu.

image

Alhamdulillah minggu ni , trafik bertambah tambah. Aku berjaya maintain trafik dan trafik tertinggi dicatat pada 16 januari lepas iaitu hampir 14000 PV sehari dan 7000++ UV. Alhamdulillah .

image

InsyaAllah menjelang hujung bulan ni, aku akan berusaha keras untuk penuhkan syarat baru untuk apply Innity iaitu 200k PV dan 40k UV. Untuk UV dah lepas. Cuma PV je yang masih belum cukup. Mungkin 3-4 hari lagi, kalau trafik boleh maintain 4-5 k sehari, boleh la lepas. Doa doakan la ek. Innity tak kesian betul dengan aku. Dah 2x aku apply dia reject. Syarat trafik lepas, boleh dia kata content blog tak bagus. huhu. Mana ada gambar model lucah ke, Maria Ozawa ke. Ape tah yang dia cakap tak sesuai tuh. Ce bgtau sikit . . tensyennn aku . Kali ni kalau apply dia tak kasi jugak, nak tutup blog!!!! (merajuk tepi dinding)

Sila abaikan tajuk PENIPU BESAR DI ATAS!! sebenarnya dah mati akal dan kutu atas kepala pun dah mati habis dah memikiorkan tajuk apa nak letak entry ni. Nahh amik kau tajuk “imposible thing to happen” tu. 200k sehari. Mungkin 3-4 tahun lagi?? Siapa tau kan? Lawan Abg Nara  dgn Obefiend

**InsyaAllah lepas ni aku akan mula memperbanyakkan info info berkaitan blogging dan tips tips menarik untuk blogger blogger baru. Nak jugak rasa berjasa kan . Walaupun kurang mahir, tapi alhamdulillah aku dah mula memahami selok belok dunia blogging setelah 3 tahun aku berblogging .  Boleh jugak baca entry entry TIPS BLOGGING yang lepas lepas untuk rujukan .

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

6 comments

January 19, 2012 at 10:44 PM

kagum.. banyaknye bilangan keluar masuk kat cnie..:)

ajar leh?

May 20, 2012 at 5:16 PM

hebat! aku nak 1 juta page view sehari!! hahaa

May 20, 2012 at 7:35 PM

@shera haifa boleh saja =)

May 20, 2012 at 7:35 PM

@BLOG-EPIC-SCENE xmustahil tu...boleh punya..=)

August 1, 2012 at 8:03 PM

kalau hafiz x keberatan boleh berkongsi teknik seo yang hafiz apply.. hehe

September 23, 2012 at 12:14 PM

tahniah anda boleh lakukan kan

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)