Home » , » Video Nik Aziz Menebas Hutan : Inilah Seorang Pemimpin Masyarakat

Video Nik Aziz Menebas Hutan : Inilah Seorang Pemimpin Masyarakat

Written By Hafiz Rahman on Monday, December 12, 2011 | 11:39 AM

Seminggu dua ni heboh dengan video “sembang rakyat” yang secara terang terangan mengutuk kepimpinan Pas Kelantan dan Kedah. Aku rasa video tu adalah satu perkara terbangang untuk tahun ni sebab mereka mereka yang buat video tu bajet orang Malaysia ni tak ada otak dan boleh dipengaruhi video macam tu. Sorry to say , orang kamung zaman sekarang pun dah tahu bezakan mana mereka kena pilih . Alaahh terpolitik la pulak sikit.

 

Terjumpa satu video di Youtube dan terasa nak berkongsi dengan semua pembaca . Betapa tawaduknya seorang yang digelar pemimpin. Inilah pemimpin yang sebenarnya.

**sedang membayangkan Najib , Nazri Aziz, dan Rosmah menebas hutan. hurmm~~

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

1 comment

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (175) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (71) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)