Home » , , » Leina Hangat Perjelas Isu Gambar “Panas”

Leina Hangat Perjelas Isu Gambar “Panas”

Written By Hafiz Rahman on Tuesday, December 27, 2011 | 12:00 PM

Isu Leina Hangat dengan penyebaran gambar yang memang “hangat” menjadi sensasi dan kritikan ramai bloggers dan masyarakat kerana aksi yang dikatakan “melampaui batas” dan sama seperti “ pelacur” . Leina Hangat melalui portal Murai,com memberi penjelasan yang mengatakan beliau hanya ingin menjadi pengibur popular.

Dengan rendah diri, saya hanya melengkapkan tugasan saya dengan menghiburkan tetamu, bukan menjual diri dengan adengan mengiurkan. Memang saya berpakain seksi tetapi itu keselesaan saya.

Saya masih tahu batasnya dan saya tahu apa yang boleh buat, apa yang tidak boleh. Saya tidak begitu bodoh melakukan perkara tidak elok, tambahan pula dikhalayak ramai. Mungkin ada orang salah tafsir persembahan saya malam itu.

Kenapa hanya lihat keburukan saya, sedangkan itu tanggungjawab saya sebagai penghibur? Kenapa perlu menjatuhkan saya sedangkan itu sumber pencarian saya? Saya hanya mahu jadi penghibur profesional.

Nak jadi popular pun takkan la sampai macam tu sekali kan? Siapa yang tengok pon akan kata “pelacur” . Tapi tak apalah. Apa kata kita bersangka baik. Mungkin itu kesilapan beliau. Semua manusia ada melakukan kesalahan. Kalau kita yang tak berhak ni asyik menghentam. Bila masalah akan selesai betul tak? So lebih baik kita bersangka baik. Mungkin beliau bukan “seburuk” yang kita sangkakan. Who knows right?

**Semoga beliau “berubah” . InsyaAllah.

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

2 comments

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (175) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (71) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)