Home » , » Video : Cinta Muka “Bulu” Yang Sumpah Lawak Giler!!!

Video : Cinta Muka “Bulu” Yang Sumpah Lawak Giler!!!

Written By Hafiz Rahman on Sunday, October 30, 2011 | 8:00 PM

Korang patut tengok video Parody bertajuk Cinta Muka Bulu ni sampai habis. Aku berguling guling gelak sampai nak mampos. hahahah jadah sumpah lawak gila..Wat sakit perut aku ja . Keseluruhan lagu ni cerita pasal bulu ja. Hahaha kengkadang cam lucah pun ada. Sengal!!

 

tak leh blah betul la scene dalam fruity tutty tu. Sejibik macam dalam video asal.haha. Apapun terbaik la sapa yang buat video berbulu ni. Berbulu bulu aku gelak sampai nak tercabut bulu ketiak aku. hahahahahaha. Agak agak Najwa Latif tengok lagi tak video ni>?

 

sumber : Melayukini

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

3 comments

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (175) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (71) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)