Home » , » Gila!! Hukuman Gelek Tangan Dengan Motosikal

Gila!! Hukuman Gelek Tangan Dengan Motosikal

Written By Hafiz Rahman on Friday, October 14, 2011 | 12:45 AM

Masa zaman sekolah dulu, surely anda mesti pernah kan tak buat kerja sekolah. jangan nak nipu la kalau cakap tak pernah tak buat kerja sekolah. Mesti ada jugak malas tu. Dan kalau tak siap kerja sekolah, selalunya apa denda yang akan cikgu anda berikan? rotan? pukul tangan dengan belakang pembaris kayu? berdiri atas meja? itu di malaysia . Lain pula ceritanya dengan di India. Murid murid yang tidak menyiapkan kerja sekolah bakal menghadapi sebuah mimpi ngeri . Cuba tengok dibawah:

apa perasaan anda jika anak anak anda diperlakukan macam ni? ini memang kerja gila punya . Kejam betul cikgu cikgu dalam sekolah ni. Mau hancur tangan budak budak tu. haisyyy memang tak boleh dibayangkan.

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

1 comment

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (175) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (71) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)