Home » , » Benda Yang Orang Akan Selamatkan Semasa Kebakaran

Benda Yang Orang Akan Selamatkan Semasa Kebakaran

Written By Hafiz Rahman on Monday, October 03, 2011 | 9:00 AM

Apa anda akan selamatkan dulu jika berlaku kebakaran di rumah? Duit? Handphone? baju ? Sijil penting? kereta? Jom kita tengok antara barang barang yang sempat dicapai (mungkin dalam perjalanan berlari keluar rumah ) semasa berlaku kebakaran. Kadang kadang barang yang dicapai tu macam tak perlu je. tapi mungkin ada sentomental value kepada tuannya yang kita tak tahu kan?

hahaha kenapa perlu garpu?

koleksi kaset

mana datang la shuttle?haha

sempat lagi capai senapang tuhh

mungkin periuk ni sangat bermakna kepada tuannya

alhamdulillah ..kucing diselamatkan. Motif pendayung???

satu set kot..siap dengan tie and blazer..

kapak!!

kalau jadi kebakaran dirumah korang, agak agak apa yang akan dicapai dulu?? Apapun nyawa lebih penting dari segalanya.

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

1 comment

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (175) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (71) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)