Home » » Biodata Lengkap Nikita Willy

Biodata Lengkap Nikita Willy

Written By HAZRIL HAFIZ on Thursday, July 07, 2011 | 10:10 PM

sekarang ni ramai yang pakat menjengah didepan tv setiap petang untuk menonton satu lagi sinetron indonesia yang dibawa masuk. Masuk jela sinetron apa pun mesti laku. So aku ambik kesempatan buat entry ni sebab ni antara entry SEO sekarang. Mybe. Entry ni dah ada dala draft dah lama dah cuma baru publish harini sebab harini xde idea nak buat entry.

 

Aku pernah tengok sebab mak aku gila tengok cita ni. First time aku nengok dah jatuh hati dengan heroin dia yang mana nama sinetron ni pun diambil sempena nama heroinnya. Kalau orang perempuan tengok cita korea dah jatuh hati dengan balak balak Korea, kami lelaki pun boleh what jatuh hati dengan heroin heroin cute.ahaha. Cute siot. Memang baby face punya muka ni. Siapa dia heroin cute ni?jom kita kenal kenal dengan dia.

 

Biodata Lengkap Nikita Willy

Nikita Purnama Willy atau Nikita Willy (lahir di Jakarta, 29 Juni 1994; umur 16 tahun)

Nikita memulakan karier di dunia hiburan Indonesia sejak berusia 6 tahun, melalui sinetron Bulan Bintang. Nikita memiliki darah Minang. beliau mulai dikenal ketika berlakon dalam sinetron Roman Picisan bersama Evan Sanders.

Sinetron yang pernah dibintangi beliau:

Iklan TV

 

 

p/s : aku pun tak tau pesal aku boleh wat entry macam ni. Buang tebiat nak mampos kot

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)