Home » , , » 4 Perangai Orang Malaysia Bila Masuk Jamban

4 Perangai Orang Malaysia Bila Masuk Jamban

Written By Hafiz Rahman on Wednesday, July 27, 2011 | 9:07 PM

hari ni aku nak buat cerita pasal jamban. Ape aku kisah sukahati aku la nak cita ape pun.haha. Buat ape nak malu cita berak kan sebab berak ni satu keperluan semua orang buat hari hari. Ehh perkataan berak tu kasar tak?aku malas nak taip panjang panjang perkataan BUANG AIR BESOR. So berak pun cukup la kan?kesah hape aku. wuahaha

Ini cerita jamban bukan berak. tapi masih ada ikatan persaudaraan sebab korang mesti berak di jamban kan . Takkan la berak suka hati ja tengah jalan. Pastu buat muka inesen ja. Sepanjang aku hidup dah lebih seabad lama ni. Aku perasan la kan?Ada satu tabiat buang tebiat orang Malaysia yang aku dah wat research. Serius tak tipu gua wat research tentang perangai orang bila masuk JAMBAN espesyeli Jamban Awam . Ade ke jamban awam ?alaaa aku ni bodo sikit BI.(muka inesen)  Omputih paggil ape tah?Pablix Toilert kan?

1. TAK MAU FLUSH

ini satu perangai tak berapa nak beradab sopan yang orang suka buat. Or yang dia tak buat ekceli. Dah melepaskan segala investment busuk dalam perut tu. Dah tak mau flush pulak. Bukan susah pun nak tarik tali pendek tu. Bukan berat macam kena tarik lembu pun. Kadang kadang aku terfikir. Tak rasa apa ka tinggalkan sisa sisa macam tu je. Woii kucing berak pun tanam balik weh. Kiranya lu lagi teruk dari kucing woi..Dasar goblok betul .Aku nak berak pun tak de selera dah pastu.

2. SUKA CANGKUNG ATAS TANDAS DUDUK
Aku tak suka tandas duduk sebab aku rasa tak puas langsung nak berkerja atas tu. Dah nama pun tandas duduk mesti la kena duduk kan?Takkan tidor atas tu pulak . Kerja tak bersivik ni aku pernah buat sekali masa kecik kecik dulu masa umur aku kalau tak silap dalam 2-3 tahun. Aku kecik dulu mana ada berak dalam seluar cam korang weh. Semua berak dalam toilet la. Kecik kecik dah ada pendidikan sivik dah aku ni Tetiba berbangga dengan diri aku sendiri.. kah3x. Tapi sumpah aku tak buat dah sekarang . Dah reti guna dah tandas duduk ni . Ini perangai orang besar yang suka duduk atas tandas duduk ni. Aku geram betul kalau aku masuk toilet pastu tak ada pilihan nak guna tandas cangkung terpaksa la guna tandas duduk . Kenapa ntah tandas cangkung laku betul kat Malaysia ni. Demand banyak . Bila masuk ja. Nahh amik ko. Tapak kasut elok je atas mangkuk tu. Mangkuk betul sapa yang buat kerja tak da sivik cam tu. Dah tu dah la cangkung atas tu pastu tak reti nak basuh balik ke tapak kaki buruk tu?adehhh. Aku nak tunjuk gambar ngeri kesan kalau korang cangkung atas tandas duduk. Tapi jangan terkejut tau. Sila klik SINI

3. KENCING KAT TEPI TEPI MANGKUK (KENCING TERSASAR)

kerja tak bersivik ni selalunya terjadi dalam tandas lelaki. Tak tahu la pulak kalau tandas pompuan pun cam ni?Memang tak leh buat bini la cam tu. ahaha. Dah tandas tu ada lubang elok dah kat situ. Nak jugak buat kencing tersasar kat tepi tepi. Habis percik kena dinding kengkadang . Adehh aku nak cita pun rasa meloya. dah r baru tibai nasik ni. Dah2 stop geli. Pikir sendiri pasal kencing tersasar ni.



4 . BERAK LAMA LAMA SEBAB HISAP ROKOK SEKALI

ini pun  satu lagi yang jadi dalam tandas. Berak kemain lama. Taik batu ke  hape tah dalam tandas tu. Masuk punya lama. Considerate la sikit dengan orang lain yang tak tahan. Kang dia terberak dalam seluar ke. Sape nak tanggung. Berak sikit sikit sudah la. Ini tidak sampai nak terkeluar usus perut punya teran keluar. HAdoii. Lagi satu yang suka bagi lambat ni perokok. Dah berak, nak hisap rokok pulak dalam tu. Dah la jamban tu tempat Seth Tan (ehh peminat Nora Elena marah) berumah dalam tu. Dah kau pergi hisap benda haram tu pulak lagi bertambah tambah suka la dia.

So natijahnya dari cerita kat atas nak cakap . BERAK LA DENGAN PENUH ADAB SOPAN DAN BERSIVIK. Sekian pesanan khidmat masyarakat untuk anda yang nak terberak dari saya yang baru lepas berak.

kesinambungn dari entry Hamzah otromen pasal berak. kah3x.tq bagi aku nak buat idea bro.

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

10 comments

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (175) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (71) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)