Home » , , , , » Alhamdulillah Dapat Nokia E7-00 Dari Nuffnang

Alhamdulillah Dapat Nokia E7-00 Dari Nuffnang

Written By HAZRIL HAFIZ on Monday, March 07, 2011 | 10:35 AM

dah 2,3 hari aku tak check akaun nuffnang. Then pagi tadi rasa nak check bila terbaca entry Earning Churp2 Ribu Riban Oshin (hihi jangan katok ngan helmet nehh). Bila check ,perhhh..alhamdulillah 2 Buffered Earning sekaligus masuk sini.Before this cuma ada satu BE ja yang aku dapat 3,4,5,6 hari lepas. Dan alhamdulillah walaupun cuma sehari ja masuk, dah ada sikit earning. Cukup la takat nak beli choki choki dengan kopok Super Ring. Dan alhamdulillah ada BE yang dah jadi Metered Earning. So dapat la sikit.Boleh buat beli Choki choki banyak sikit.

So, sekarang ada 3 BE yang berjalan di blog nie. tapi peliks jugak , another 2 blog tak pernah dapat BE pun. haisyy (mai sikit nuff).

image 

hahaha menunjuk nunjuk tuh.Kalau banyak cam Kak Red tak pe la jugak. Tuhan tarik rezeki baru tau . Laa weh bukan nak nunjuk. Aku perinsekerin masuk WLW terus. Tak leh nak blur..damn it..

Nokia E7-00 baru ..sila la klik iklan tu (rasa cam nak bagi penampor je kalau ada orang tinggal ayat cam ni kat sbox aku)






SPEC:
  • 4” ClearBlack AMOLED touch screen and QWERTY
  • Real-time work and personal emails
  • Maps with free GPS navigation
  • 8 MP camera and HD video
  • Fully integrated social networks

perhhhh~~~
nak baca maklumat lanjut sila la klik iklan tu dalam blog nie okehhh
Ya Allah ya tuhanku. Dugaan betul tengok HP nie. haha wat teruk. Dah r aku hp tak dak nie. Hp aku guna sekarang ni mahal sangat. Harganya cecah 78 hengget ja. pliss jangan kutuk hp aku. Dah berkhidmat untuk negara lama dah nie. Kutuk aku tampaq tengah belakang. Nie hp aku sekarang


damn hampa gelak noh..ok FINE!!  bagitau mak aku r cam nie..grr~~padan muka. Sapa suruh bagi HP Sonny kat adik sendiri . Kan dia tak mau bagi balik dah (cuma nak bgtahu ,aku kan abg yang baik..wuerkkksss..sila muntah dalam lobang jamban )

pasni aku cita pasal hp murah ni, biar semua pakat tergedik gedik nak beli nanti. Sumpah stylo hp cikai ni.Walaupun cikai tapi tetap dihatiku selalu.

jangan marah sebab sekali pun aku tak mention aku dapat Nokia tu. Cuma dapat BE ja..hahahaha…lukenalagi beb!!!

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

6 comments

March 6, 2011 at 10:33 PM

skg dpt BE. Mane tau nant2 rezeki lbh,dpt plak beli hp tu :)

March 6, 2011 at 10:35 PM

memang mahal henpon hg skrg ni..

78 ribu tu... haha

March 6, 2011 at 11:09 PM

apsal post dua kali entry ni?

March 7, 2011 at 5:06 PM

kan dah cakap.. BE.. tahniah sekali lgi

March 7, 2011 at 5:52 PM

owhh BE..ingtkan betul2 la hehe

March 7, 2011 at 8:31 PM

syabas!!!! kekal kan prestasi anda

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)