Home » , , , , , , » dRbook Pengganti Facebook Selepas 15 Mac 2011.??

dRbook Pengganti Facebook Selepas 15 Mac 2011.??

Written By HAZRIL HAFIZ on Wednesday, January 12, 2011 | 9:30 PM

salam semua...ini entry pertama aku yang tajuknya bermula dengan huruf kecil...haha..hope korang semua sihat sihat dan makin tembam belaka....hari nie kita cuma nak cakap pasal facebook ja...facebook ditutup??tadi aku dah buat beberapa orang kawan aku gelabah beruk dalam entry Facebook Sah Ditutup Bermula 15 Mac 2011..haha...macam nonsense ja kan??tapi tak tahu la benda nie sebenarnya betul or sengaja ada orang buat untuk jadi popular kan?but..seriusly kalau facebook ditutup mesti ramai orang didunia nie akan mengamuk...silap-silap boleh jadi rusuhan woo...silap-silap Mark Zuckerberg kena bunuh sebab orang geram kat dia...haha


wateva it is...tutup or tak ...korang jangan susah hati...sebab kalau la katakan jadi la facebook shut down on 15 mac as said here ...dah ada pengganti baru..hahahhahahahha..sorry aku nak tergelak..sory weh...korang jangan gelak tau kalau aku tunjuk gambar bawah nie...jangan tau??JANJI???kalau gelak gak aku tampaq tengah belakang..wahahahahhaha


here it is
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
memperkenalkan
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
...
.
.
.

.
.
.
.
.
.
diasaskan oleh seseorang yang sangat berpengaruh di Malaysia...Malaysia???wowwwww
.
.
.
.
..
.
.

.
..
.
.
.
..

.
.
.
.
.
.
.
.

.
nantikan kemunculannya.....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.anda tak perlu lagi risau.......=)

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
memperkenalkan....dRbook.....



ctrl + klik pada gambar untuk zoom size!!


so apa lagi..kita tunggu dan lihat seawal Mac nanti...adakah dR nie boleh kutip untung 40juta jugak dar dRbook menjelang April..hihi....


p/s : malas nak komen apa-apa...bagus jugak idea dia nie...pandai cari peluang....


Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

2 comments

January 12, 2011 at 9:51 PM

Haha. aku baru buat entry pasal dia ni. Sekali keluar topik baru pula. hahaha.

ops. aku taknak kutuk dia dah. nanti Fan dia marah kat aku.

apa-apa pun Dr Rozmey memang terbaek. Sbb semangat dia kental dan dia tak kisah apa orang cakap pasal dia. :p


Terbaru > Tahniah Dr Rozmey > Anugerah Juara Lagu 25 VS English FA Cup > Tukar Banner/Link Dengan phreak-id

January 13, 2011 at 8:04 AM

keh3..
sabo je la..

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)