Home » , » Perbualan Petang Tadi Pasal Tarik Kereta ... WTH Ambank?????

Perbualan Petang Tadi Pasal Tarik Kereta ... WTH Ambank?????

Written By HAZRIL HAFIZ on Friday, November 12, 2010 | 10:50 PM




kisahnya.....petang tadi masa aku tengah menghonlinekan diri....tetiba my mum kol....dengar2 kalut ja...ehh ada pa nie....taappp dia bagi kakak aku cakap dengan aku....dengar ja menyirap seluruh darah daging dan air teh ais dalam badan aku yg minum lunch tadi.....citanya macam nie




...kereta tu kakak aku yang no 1 punya....Kak Yna....tapi kakak aku yg stay Shah Alam tu guna sebab dia tgh praktikal peguam kat Shah Alam...nama dia Kak Ryn


kak yna :   esok balik rumah tak?
apit :   tak kot..esok ada MUET ..awat?
kak yna :   keta kak kena tarik ..bank tarik kat Shah Alam
apit :   haaaa????awat plak?
kak yna :   tadi baru nak p bayaq duit keta untuk 2 bulan....baru 2 bulan and 19 nie baru cukup 2 bulan tak bayaq
apit :   laa.....awat cam tu pulak???
kak yna :   tah la..nie kak yna kena p Shah Alam la kena amik balik keta tu sebab atas nama kak yna..depa nak IC pa semua....
apit :   satu  qeja pulak nak kena turun Shah Alam awal...tiket 16hb nak p Shah Alam dah beli dah...tak leh tukaq dah...rugi ja 45 ringgit
kak yna :   tula pasal....ang balik tak???isnin antaq kak yna sat neyh....kena p jugak sebab dah nak raya....kak ryn (yang duduk SA) nak guna...pas raya dia keja balik
apit :   mcmna boleh kena tarik?
kak yna :   kak ryn kat Mahkamah tadi...keluaq2 ja dari pejabat dia ,tgk2 keta dah tak dak...nasib hari nie dia last keja...esok dah start cuti raya dah...
apit :   loorrr yaka..keta tu kita p daftar kat Penang.,....punya nak duit sampai Shah Alam depa cari...cilaka sungguh..abeh camna la nie???
kak yna :   cmna lagi..kena p SA gak la claim balik....
apit :   kena settle brapa duit???ba
kak yna :   kena bayaq untuk 2 bulan dengan duit tarik RM 500...
apit :   WTH???????bongok.......ok xpa aku balik rumah after MUET esok..kita jumpa kat rumah
kak yna :.ok bye




sebenarnya panjang lagi sesi memaki hamun Ambank...cuma tak larat taip.....punya cinabeng punya bank....tak cukup 2bulan lagi dia dah tarik..kambing betol...nak marah nie...isyyy asyik nak makan duit orang ja kejanya.....siotttt....nvm..nnt p Bank sana aku suruh kakak aku hentam sana cukup2...dia insyaAllah jadi peguam taun depan..so mesti pandai paku memaku n lawan melawan untuk menang kn?


kesian kak ryn ..malam nie stay rumah ja la dah nak kluar tak boleh.....


Ambank dan brader2 yang tarik kereta tu memang %$£""$%% gua cakap......cela$£" betul....haisyyyyy..bikin gua panas ja malam2 nie.........deyyyyymmmmmm


nota tapak kaki :dialog tu  cakap kedah...korang paham kn???tak paham pon bagi2 la paham.....

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

4 comments

Anonymous
November 12, 2010 at 9:49 PM

giler r??
MANE LEH CMTUE WEH..
SABAR2!

November 12, 2010 at 9:56 PM

Lelaki Ini : tu la pasal...siot ja

November 12, 2010 at 10:04 PM

hoii
gmbr tu menakut lahh
T___T

eh, u pun muet gak ek?
stat kul 730 kot
i tgk kt slip

gudlak tau! :)

November 12, 2010 at 10:10 PM

intanurulfateha : memang nka bagi u takut pon...haha...ok tq..u pon gudlux =)

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)