Home » , , » TiPS ::KELEBIHAN DAN KEKURANGAN COMMENT DISQUS

TiPS ::KELEBIHAN DAN KEKURANGAN COMMENT DISQUS

Written By HAZRIL HAFIZ on Wednesday, July 21, 2010 | 9:50 AM

pasti ramai yang dah tahu tentang komen disqus kn???n pasti jgk ada yg belum tahu pasal nie....ok ari nie aku nak bagi pendaoat aku tentang kelebihan dan kekurangan komen nie....actually aku pown baru guna comment nie dalam sebulan cam tue n rasa cam bes pown ade...kdg2 xbes....kenapa???baca lagi di bawah nie..


masa berblogwalking tadi di blog :: ❤ this is intanurulfateha\ aku terbaca satu entry dia 


.hoh, tak suka lah komen disqus neh



then ttba dapat idea nak buat entry nie....credit to :: ❤ this is intanurulfateha\


KELEBIHAN COMMENT DISQUS



  • nampak teratur je dibawah tue....lepas guna...ttiba aku rasa cam kemas pown ade blog aku...cait..prasan
  • senang nak komen...n sng jgk nak komen ,komen yang sedia ada...adui faham x ayat aku?maksudnya memberi komen kepada komen sedia ada....xfaham lagi??reply to comment la..haha saje nak wat ayat panjang2 bagi korang semua lama kat blog aku..haha
  • menyenangkan tuan blog...comment2 trus akan dihantar ke email anda secara automatik...so pastinya anda xakan terlepas pandang nanti
  • boleh komen gunakan profile facebook....aku pasti semua orang ada facebook kn??so senag la keja........=)

KEBURUKAN COMMENT DISQUS

  • masalah kepada yang guna broadband yang lembap n wifi free yang lembap..haha...so nk load disquss pown lembap la jgk...semua jadi lembap...
  • comment nie xsesuai kepada korang yang jarang check email...bagi aku...senang sebab tiap kali aku online....aku mesti akan check email.

yang tue je la kot....dah tak de idea dah..haha....papepown aku akan guna jgk comment  nie sampai la aku boring then baru balik ke pangkal jalan=)))


Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)