Home » yang gembira dan sedih dari nuffnang

yang gembira dan sedih dari nuffnang

Written By HAZRIL HAFIZ on Thursday, June 17, 2010 | 6:45 PM

online dari Juru Autocity Penang...lepak2 dalam keta sementara tggu kaka kuar keja...

...fuhh dah berhari2 aku xsempat nk buat entry kat sini...dah bersawang dah blog aku nie...agak bz dengn kerja2 yng perlu disetlekan...insyaAllah start je sem baru bulan 7 nnt aku akan active beronline balik

masuk je sini aku heppy je tgk nuffnang punya iklanmasih terpampang kat blog aku wlwpon aku xcmpt nk buat entry dah banyk ari dah...thanx nuffnang....5 bintang untuk anda,...ok ada 2 cerita ppasal nufnang untuk aku....ceritta tang xberapa bess n yang besss

YANG TAK BEST
.........semalam aku check email aku...bukak email dari nuffnang..huhu entry aku dalam instant cash blogging week 14 (a) ditolak...wuuuuuu....dalam entry nie  My Sweetheart Smells Like Adidas Action 3 Sensitive Monday, May 31, 2010    ..mybe aku terlambat kot....xpe la xde rezeki

YANG BEST
...........yang besnya nuffnang sgt pemurah...even aku xbuat entry still de nak letak iklan  dalam blog aku n ie....at least mst ada 2 ikloan yan g berbeza...thanx nuff....n plg besss.....rezeki bersama nuffnang semakin meningkat=)

ok la....nk out dulu,....jumpa lagi nnt

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

2 comments

June 18, 2010 at 3:20 AM

smoga sntiasa dimurahkan rezeki :)

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)