Home » , , » TIPS!!'''BENDA''' tue PANJANG ATAW PENDEK LEBIH PUAS???urmmm...

TIPS!!'''BENDA''' tue PANJANG ATAW PENDEK LEBIH PUAS???urmmm...

Written By HAZRIL HAFIZ on Monday, May 03, 2010 | 5:28 PM

PANJANG KE PENDEK LAGI PUAS ???ini persoalan kita pada hari nie....semua orang taw benda nie...laki taw...pompuan pown mct taw...pondan pon taw...kn3???.terus kebawah untuk sesuatu yg membuat anda sgt  panas
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.ape????otak tue fikir negative je taw...hahaha...kne lagi korang dengan aku...=Plaju je klik klw tjuk cam tue....plis3 kamu jgn nakal...pangg!!!ok shut up2
.
.back to the point... sebenarnya aku nk berkongsi pendapat tentang pendek ataw pnjang...ape yg pendek???ape yg panjang???prasan x gmbr nie dekat post aku??
prasan kn??ok sebenarnya aku baru buat benda nie tadi...automatik readmore untuk smua post...thanx to NESCAFE AIS<<--klik2))  yg bagi tutorial bout this thing....

dah lma aku cari benda nie.....aku nk sep ruang dalam blog aku....jom kita tgk apa kelebihan dan kekurangannya

Kelebihan:
  1. menjimatkan ruang blog anda
  2. menjimatkan masa untuk loading page
  3. menjadikan blog anda menarik
  4. menimbulkan suspen kepada pembaca n menaikkan rasa ingin tahu
  5. pengunjung akan nmpk lebih banyak entry sebelum ni di bawah2

Kekurangan:
  1. sesetengah pengunjung blog xsuka banyak2 kali klik...sekali klik dia nk boleh baca dah
  2. menimbulkan masalah apabila server slow,nk klik sampai 2x untuk tgk satu2 post...
  3. pembaca kena buat keputusan banyak nk baca yg mana=P

yg tue je la aku terpk secara spontan...klw ada apa2 yg nk tmbh juz leave ur komen...ok=)kita kongsi2 pendapat
.

..
***benda yg aku maksudkan tue icon ""Readmore"" tue la..haha...otak tue kuning je...ehh blue ke yellow...upssss~~
**adakah anda panas membaca post ini???hahahaha..hottt~~

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

2 comments

Anonymous
May 3, 2010 at 5:52 PM

pendek tak puas..
tapi kalo panjang sakit..
sedang2 la sedap..

sedang2 sedap baca...
panjang sakit nak tunggu loading..


=p

May 3, 2010 at 6:20 PM

haha agak lucah disitu

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)