Home » , , » ini adalah post terakhir...klik lah klw xnk terlepas...pas nie xde dah...semuanya dah berakhir....

ini adalah post terakhir...klik lah klw xnk terlepas...pas nie xde dah...semuanya dah berakhir....

Written By HAZRIL HAFIZ on Saturday, May 01, 2010 | 6:41 PM

buat selama2nya...mungkin...ini adalh yg terakhir...ini adalah penamat segala2nya...ini adalah warisan terakhir.....kerna selepas nie xkan ada lagi aku...selepas nie xkan ada lagi semua ini......wahhhh bunganya ayat ....panggg sekali...adoi...ok fine...nie adalah post terakhir aku di permulaan bulan yang baru nie....selepas je aku post entry nie....template aku akan bertukar seratus peratus......xkan ada peluang ke2 untuk anda melihat ini semua lagi....haha ayat sengal je.....uwekkk...nk kena panngggg lagi kot...blog pn xpopular.....ok xkisah sbb populr xpenting dalam hidup aku...yg penting kta dapat luahkan apa yg kita rasa dalam blog kita sendiri....betul x?????xbermakna apa2 pon klw kita mengejar populariti....adakah kita akan rasa puas dengan semua tue??mybe sesetengah orang akan rasa bangga klw trafik dia sekali online beratus2...tapi aku xkisah...seperti yang saudara MeLz ada cakap...=)so selamat tggal template lama....yang baru akan muncul....xsalah kita buat perubahan kn????=)...stay tuned here!!~~

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

2 comments

May 1, 2010 at 7:25 PM

ade ape pada populariti? heheee ciz!!! tajok entry wat orang gempak je :) nice2

May 1, 2010 at 8:02 PM

hihi thanx

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)