Home » » perhatian kepada blogger2 !!UTARA!!

perhatian kepada blogger2 !!UTARA!!

Written By HAZRIL HAFIZ on Thursday, February 18, 2010 | 4:40 PM

Untuk semua blogger2 yang tggal di kawasan utara terutamanya Penang,Kedah dan Perlis...bagi sesape yang berminat nak buat side income n nak bina empayar perniagaan sendiri ,aku nk tolong korang untuk jadi usahawan yang berjaya...aku sedang terlibat dengan satu projek yang sgt2 menguntungkan dan aku rase ada baiknya aku berkongsi sesama kita untuk bantu tingkatkan ekonomi orang melayu @ bangsa aku sendiri...xelok rasanya aku makan sorang je...aku xmaw lagi cita panjang sbb terlalu banyak nak di explain n aku akan serahkan kepada profesional untuk terangkan ....jangan tanya lgi...kita jumpa dulu..nnt akan diterangkan

Kami menyediakan bisnes preview secara PERCUMA untuk anda....tempat bisnes preview adalah di Taman Puteri Jaya Sg Petani dan Bandar Perda Penang..untuk sesape yang berminat boleh terus tggalkan komen or mesej or call terus untk kita set ...xrugi mencuba...

''..mgkin nie peluang yang akan mengubah hidup anda...peluang xdatang selalu,so manfaatkan setiap peluang yang ada...aku dah manfaatkan peluang yang aku dapat ...xrugi kita mencuba...hanya kita sendiri yang dapat mengubah hidup kita...''

kalw pun korang semua xberminat..bagitaw sesape ,member,family or sesape la yang berminat nak jana pendapatan sampai 5angka sebulan...ini bukan tipu...aku pn taw tipu tue berdosa...so jgn berlengah....amek nombr nie!!SMS nama dan lokasi ke..

0194574157  (HAFIZ)

 anda dijamin xakan menyesal...aku sendiri berani jamin!!

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)