Home » » RUpAnYA aKU LeSbiAn JgK!!

RUpAnYA aKU LeSbiAn JgK!!

Written By HAZRIL HAFIZ on Monday, November 09, 2009 | 1:53 PM

korang jgn otak kuning + biru k..tjuk je panas...bkn aku la....aku laki sejati lagi....ade satu kisah bodoh + bendul + bengong=BENGAP.......haha



                  Seorang lelaki berwajah macho tapi bengong memasuki Café CJDW.
                  Dilihatnya seorang perempuan yang sangat cantik duduk
                  sendirian. Lelaki tersebut mendekatinya
                  dan menyapanya, "Hai, saya duduk yaa... bole?". "duduk ar,"
                  jawab perempuan, "Tapi jangan harap apa² ya," katanya.

                  "Larrr pasall?" tanya si lelaki.
                  "coz aku lesbian," jawab si perempuan.
                  "Apa? Kau lesbian?"
                  "Kau tahu tak lesbian tu apa?"
                  Si lelaki menggeleng.

                  "hek elleee..mender ar... cengginii," si perempuan berusaha
                  menerangkan, "Kau nampak perempuan cun kat sana? Aku akan
                  berehem.. ehemm dengannya, menciumnya dan bercinta dengannya
                  sepanjang malam."

                  Si lelaki yg bengong tu tiba² tundukkan kepala kerana malu.

                  "apahal lak ko ni?" tanya si lesbian.

                  Si lelaki mengangkat kepalanya dan berkata, "hmmmm.. rupanya
                  aku lesbian jugakk."

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

5 comments

November 9, 2009 at 4:19 PM

hehehe
cis..mengel tul...
sbo je la...

November 9, 2009 at 7:18 PM

ain =)

November 9, 2009 at 9:30 PM

Ishhh...ishhh..ishhh:)

November 9, 2009 at 9:38 PM

nape tasya??..=)tasya ke???haha..ke nme pnuh..adiwarnatasya=)

November 9, 2009 at 11:34 PM

ade kesan bongokz d ctu..haha

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)