Home » » LAWAK BABI!!

LAWAK BABI!!

Written By Hafiz Rahman on Sunday, November 08, 2009 | 8:53 AM




                  Subject: Lawak Babi!!!

                  Ada satu cerita, nak dengar tak? Ceritanya cam ni,
                  Ada seorang pompuan , masa tu dia sedang berhenti ditepi jalan

                  sambil melihat keadaan keretanya yang kemek. hari dah nak
                  masuk
                  magrib, dia menjadi semakin resah. Dah lah jalan tu sempit,
                  lampu jalan tak de pulak. , Tiba-tiba datang sebuah motosikal
                  datang dari arah bertentangan. Dah lah tak pasang lampu, tak
                  pakai topi keledar.. laju pulak tu...macam pelesit. Perempuan
                  tu apa lagi, dia terus menjerit " Hoi...Babiiiiiiiii.......
                  Slow sikit....."

                  Bila mendengar laungan perempuan tu, apa lagi, penunggang
                  motosikal tu pun menjerit balas .. "Celaka!!!!! F**k you!!!,
                  Pu**mak
                  kau!!!" Selang beberapa saat.. tiba-tiba terdengar satu
                  dentuman yang
                  kuat.... Perempuan tadi berlari kearah bunyi dentuman
                  tersebut.. Apabila
                  sampai ke sana, kelihatan budak tu tertonggeng dalam semak
                  manakala
                  motosikalnya remuk sama sekali.
                  Rupa-rupanya, dah langar babi yang telah dilanggar oleh
                  perempuan tadi.


                  Moral of the Story : Hoi babi!!!!!!!! slow skit!!!! tu
                  bukannya
                  marah... tapi nak bagi tau jer yg ada babi kat depan tu....


Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

3 comments

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (175) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (71) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)